Unu.

Aș vrea să pot spune că m-am întors la origini dar aș minți. În plus, originile mele se numeau ,,Oase-n gânduri” și-a fost cel mai bun ascultător timp de trei ani și jumătate, cât l-am ținut în viață. A trecut aproape un an de când l-am închis și, din punct de vedere al scrisului, mă simt a nimănui, exact ca ultimul fraier care n-a plătit chiria și a fost obligat să doarmă un an în Gara de Nord, după tonomatul de cafea de lângă linia 13.

Așa au apărut Nartcoticii Anonimi. Nu din dormitul în gară (încă mai am casă, cred) ci din dorința de a îmbina cele mai mari două pasiuni ale mele, țigările și arta, sub toate formele ei.

Nu știu despre ce o să scriu, despre cine o să scriu și nici ce o să scriu dar sper ca uneori să mai stârnesc ceva urme de umanitate în unii dintre voi.

Și nu. Nu mă joc Pokemon Go.

Va urma.

 

Până atunci, na-vă puțin din 2015shits:

Nu am ajuns niciodata inchisi, intre 4 pereti 
Singuri. 
Poate n-as fi rezistat tentatiei 
Si-n loc de numele tau 
As fi gemut fraze 
Mai bune decat alea 
Din scrisorile pe care ti le-am dat. 
N-am stiut a te scoate din poezie
Sau poezia din tine.
6 thoughts on “Unu.

Leave a Reply

